A megrendelt árukat kizárólag magyarországi lakcímre szállítjuk. Ha a kiszállítást más címre kéri, akkor a szállítási cím mező kitöltése kötelező.
Magyarországon a kiszállításért 1900 forintot számítunk fel. Ez a postaköltség a 9000 forintot meghaladó értékű (a postaköltségen felüli érték) rendelési tételekre érvényes.
A kiszállítást a GLS végzi. A megrendelt áruk átlagos kiszállítási ideje a csomag összeállítását követően, a feladásától számított 4-5 nap (a készleten lévő áruk esetében).
Ha a címzett nem található, akkor a futár a kézbesítési címen, a küldemény kézbesítésének kísérletéről szóló értesítést hagy, amelyben feltünteti, hogy a csomag hol és mikor vehető át.
Minden esetben feltétlenül ellenőrizze a csomag állapotát és tartalmát. Probléma esetén a ne vegye át a csomagot, a feladóvevényre írja rá a „sérült csomag” szöveget, valamint az érkezés dátumát és írja alá a feladóvevényt. Ezzel egyidejűleg lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal a 06 180 184 34-as telefonszámon (helyi tarifával hívható hétfőtől péntekig 8 és 17 óra között). Ha a kiszállítást követően (az áru átvételét követően maximum 3 nappal) tapasztal problémát, akkor vegye fel a kapcsolatot az ügyfélkapcsolati részleggel is, amely tájékoztatja Önt a további teendőkről.