Ha egy olyan elektromos készülékben jelentkezik hiba, amelyre már nem vonatkozik a garancia, nem ritka, hogy megterhelővé válik a javítási folyamat. A folyamat egyszerűbbé tétele érdekében a Krups lehetőséget kínál arra, hogy az elektromos készüléket árajánlat kérése, vagy további időhúzás nélkül megjavítsák: a javítócsomagoknak köszönhetően. Használja ki az átalánydíj, az egyszerű folyamat, valamint a 6 hónapos kiterjesztett garancia előnyeit! Egyszerű és gyors folyamat 6 hónapos garancia kiterjesztés, az egész termékre Többletköltség nélkül Rögzített és egyedi általány minden termékkategóriához Környezetbarát: kidobás helyett javítás A javítási csomag Megrendelem 3 órán belül emailben Megjavítják Visszakapom a megjavított készülékemet, Használom a 6 hónapos * A nemzetközi garancia feltételei szerint a kiterjesztett garancia időtartama a javított eszköz visszaadásának napjától számítódik. Használja ki az egyszerű, gyors és gazdaságos javítási folyamatot. A javítás fajtájától, illetve a szükséges alkatrészektől eltekintünk, amennyiben a terméket 15 éven belül vásárolták. Annak érdekében, hogy a tartózkodási helyéhez legközelebbi szerződött szakszervizt meg tudjuk keresni, kérjük, kattintson a "Keressen egy szervizt" oldalra. Később visszatérhet erre az oldalra, kiválasztani a megfelelő szervizt. Kenyérpirító Dolce Gusto Esszpresszó gép Kávédaráló Nespresso Filteres kávéfőző Automata esszpresszó Vízforraló Kézi turmixgép Kézi Mixer Kések Kenyérpirító 8990HUF Dolce Gusto 12490HUF Esszpresszó gép 21990HUF Kávédaráló 12990HUF Nespresso 16990HUF Kávéfőző 7490HUF Automata esszpresszó kávéfőző 45990HUF Vízforraló 8990HUF Kézi turmixgép 7990HUF Kézi Mixer 8990HUF Kések 6490HUF Vagy vegye fel velünk a kapcsolatot Ügyfélszolgálat Krups Minden átalánydíjas szolgáltatást specifikus lépések alkotnak, a javítandó készülék fajtájától függően. SIS Ajánlatok értékesítése a Kiegészítők Shop Javító csomag oldalán olyan felhasználók számára, akik meg szeretnének javíttatni a már nem garanciális terméküket egy felhatalmazott szakszervizzel. Ezek a csomagok fix áron kerülnek értékesítésre, függetlenül a készülék meghibásodásának természetétől vagy nagyságától, a meghatározott termékre beleértve minden alkatrész és javytás költségét. Ahhoz, hogy jogosult legyen az ezen az oldalon eladott javítási csomagokra, a javítandó terméknek teljesítenie kell a következőeket: A javítási csomagok sorrendje és kifizetése az ezen Általános Szerződési Feltételek 1. és 3. cikkében leírt feltételek mellett történik. A megrendelésre vonatkozóan a felhasználó az utalványt a megadott email címére kapja meg. Bármilyen szállítási költség, a termékre illetve a termék használatához, vagy javításához nem szükséges alkatrészekre, vagy kopóalkatrészekre vonatkozóan nincs az általány díjba beszámítva. Az általány díj nem tartalmazza a hiányzó alkatrészek, vagy a kopóalkatrészek pótlását. A csomag megvásárlásakor kiválasztott termék típusa, és a jobb oldalon látható, meg kell egyeznie a megadott javítóműhelyen bemutatott termékkel. Ellenkező esetben a felhasználónak kapcsolatba kell lépnie a Krups Consumer szolgáltatással, hogy visszatérítést kapjon, és meg kell vásárolnia egy új csomagot, amely megfelel a terméknek. A javítandó terméket és a jogot a megfelelő javítóműhelyből kell letétbe helyezni a helyes érvényességi határidő előtt. A megbízó szakszervizt a szolgáltatás megvásárlásakor kell kiválasztani, az adatai pedig a javítási utalványon is megjelennek. Amennyiben az adott szerviz nem elérhető, a felhasználónak kapcsolatba kell lépnie az ügyfélszolgálattal annak érdekében, hogy az oldal módosításra kerüljön. Az ügyfélszolgálta elérhetősége: 06 1 801 8434 (nem pótdíjas hívás ára, hétfőtől péntekig, 8:00 és 17:00 óra között). Amennyiben az összes fentebb felsorolt feltétel teljesül, de a szerződött szakszeriz szerint a termék nem javítható, akkor a felhasználó részére a megvásárolt javítási csomag teljes árát visszatérítjük. Ebben az esetben a felhasználó a termékét a partnertől visszakapja. A javítást követően a termékre a gyártó kiterjesztett garanciája vontakozik, 6 hónapos időtartamra. Ez az időszak a szerviztől kapott nyugtán található időponttól számítódik. Annak érdekében, hogy ez a garancia teljesüljön, a felhasználónak meg kell mutatnia a szerződött partnertől kapott hivatalos dokumentációt, amikor visszaviszi a termékét.Javítási csomagok
Mi a javítási
csomag?Mik az előnyök?
Hogyan rendelhet meg egy csomagot?
és szakszerviz választása
online
megkapom az utalványt és számlát
a hibás készülékemet
többletköltségek nélkül
garancia kiterjesztést *A javítási csomag 2 lépése
Keresse meg a szakszervizt
Válassza ki a készülékének megfelelő átalány díjas csomagot
kávéfőzőTovábbi részletekre van szüksége?
feltételek Gyakran Ismételt
Kérdések
06 1 801 8434
(Nem pótdíjas hívás ára)
Hétfőtől péntekig 8 óra és 17 óra között
A készüléket tiszta, üres, és összeszerelt állapotban kell a szervizbe eljuttatni. Javítási csomagok eladása